Kurer
Kurer 575: Propaganda i Norge
27.09.2019
24 min
Kurer 574: Kan NRKs lokalkontorer være lokale?
20.09.2019
24 min
Kurer 573: Mediefenomenet Mannen
13.09.2019
24 min
Kurer 572: Snarveien fra SoMe til tradisjonelle medier
06.09.2019
24 min
Kurer 571: Høy betalingsvilje for journalistikk
30.08.2019
24 min
Kurer 570: Sosiale medier i valgkampen
23.08.2019
24 min
Kurer 569: Journalister og spindoktorer i Arendal
16.08.2019
24 min
Kurer 568: The Simpsons
16.08.2019
24 min
Kurer 567: Bak kulissene i Nyhetsmorgen
26.07.2019
24 min
Kurer 566: Sommerportrett Karen-Marie Ellefsen
12.07.2019
24 min
Kurer 572: Snarveien fra SoMe til tradisjonelle medier
06.09.2019 • 24 min
Instagrammere gir ut bok, bloggere får egne TV-program og kjendiser oppnår ikke lenger sin status i tradisjonelle medier. De har for lengst oppnådd sin egen berømmelse gjennom sosiale medier. Slipper dermed mediehusene og forlagene å bruke masse tid og ressurser på talentutvikling og markedsføring når de heller kan plukke ferdig modnede profiler fra sosiale medier? Men hvis kjendisstatusen kommer gjennom sosiale medier, er det fortsatt noe kredibilitet i å opptre i de tradisjonelle mediene? Og i Mediepanelet diskuteres det hvordan man går fram når man skal dekke en så omfattende tragedie som helikopterulykken i Alta.